Saturday, September 12

14.09.09

14.09.09...

even though x cntik cm 09.09.09, aku xkesah...aku lg suke sbb ade no. 14..hehe~

cm x caye je luse da nk berterbangan...tulat da xde kt msia da...

selamat tinggal semua...
parents, abang, kakak, ijat, jiji, bob, vee, maksu, paksu, shira, danish, pak long n family, wan, cikgu2, kawan2, dan saudare mare...
saya mintak maaf dri hujung rmbut smpai ke hujung kaki..
saya jugak nk wish

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR BATIN..

mohon maaf sekiranya ade sebarang khilaf sepanjang perkenalan kita..

wish awal2 kot xsempat...heh~

7 comments:

r a y z i n i e said...

All da best!

Syamin said...

thanx!! gud luck 2 u 2...=)

rainbOw said...

wahai insan y copy name ak..ol da best kayh!!

Syamin said...

trimas kpd manusia yg slalu tuduh aku pncuri..huhu..

ajeem_hazim said...

bye bye syamin

NHAR said...

mula-mula, aku ingatkan shazmin ada 2 blog... rupanya si syamin punya blog...
all da best kat uk yer...
take care...

Syamin said...

thanx emosah..aku x suke jd bayang2 shazmin..hahaha